مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-17سياسي

فارس من| واکنش به بوی بد جوب ها در تبریز


کانال ها و مسیل های شهری به دلیل انباشت گرد و خاک و گاها پسماندهای رهاشده، به مروز زمان نیازمند لایروبی و گندزدایی هستند.

در برخی از این کانال ها یا مسیل های شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  مخاطبین فارس من دغدغه ای مبنی بر  به وضعیت بوی بد جوب های چهارراه لاله تبریز رسیدگی شود  به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

کانال های مسیر نصف راه، چهارراه لاله و رسالت در چند روز گذشته بنا بر دلایل مذکور بوی نامطبوعی داشته و موجب نارضایتی شهروندان آن منطقه شده بود.

کانال های موجود در این مسیرها نیازمند کف سازی برای پیشگیری از تجمع آب و گندیدگی آن و انتشار بوی بد در منطقه است که بنا بر آنچه معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار منطقه 7 تبریز اطلاع داده است، در برنامه کاری معاونت عمران این منطقه قرار دارد.

فیض الله رستم پور در این باره می گوید: آب روی کانال مسیر رسالت مانع حرکت آب شده و در نتیجه موجب انتشار بوی بد در محل می شود.

او ادامه می دهد: گزارشی در این زمینه به معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 ارسال شده است و در آینده نزدیک کفسازی و اصلاح این آب روها در برنامه کاری آن قرار گرفته است.

به گفته رستم پور، روزانه به صورت دستی و با تانکرهای آب، این کانال ها مورد شستشو قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| واکنش به بوی بد جوب ها در تبریز

فارس من| واکنش به بوی بد جوب ها در تبریز